Priser pr. person for sæson forår 2024
Aqua Gym senior 275 kr
Livredder 350 kr

Klubben

Svømmeklubben er oprindelig stiftet den 29. maj 1937, som Vingsted og Omegns Svømmeklub - VOS.
Foreningen havde i 1986 et medlemsantal på 725.

• I januar 1987 blev Vingsted og Omegns Svømmeklub og Svømmeklubben Trekanten slået sammen til VINGSTED SVØMMEKLUB, med i alt 814 medlemmer.

• Vores medlemstal var i 2014 på 895.

• I Vingsted Svømmeklub har vi et stort opland. Udover at dække hele tidligere Egtved Kommune, har vi en del medlemmer fra det øvrige af det nuværende Vejle Kommune samt udenfor her.

• Vores store opland gør at vi har valgt at beholde vores navn: Vingsted Svømmeklub, for at signalere at vi ikke blot er Egtveds svømmeklub, men hele områdets svømmeklub.

• I Vingsted Svømmeklub har vi pt. ingen konkurrence-hold. Istedet bruger vi vores kræfter på at alle har en tryg, lærerig og behagelig oplevelse i bassinerne.
Vingsted Svømmeklub tilbyder følgende aktiviteter:

• Babysvømning far/mor/barn
  • Svømmeundervisning for børn, unge og voksne i alle aldre
  • Udspring
  • Motionistsvømning